mandag 25. juni 2012

Hove!

I dag drar jeg på Hovefestivalen for tredje gang! Sist var i 2009. Da ble vi teltnaboer med en gjeng vgs-sossegutter fra Bærum. De hadde aldri hørt om Miljøpartiet det Grønne og skulle ha det til at vi var "raddiser." Uansett, de var sykt koselige og vi dro alle hjem med noen forfalne fordommer, tror jeg. Akkurat nå når jeg skriver dette kan jeg ikke komme på at jeg så noen dritkule band der i totusenogni, for det jeg husker best var at jeg dansa meg støl på Flekken og i det rosa teltet (som jeg konstant gikk fram og tilbake mellom mens jeg drakk rom fra lommelerka som jeg hadde smugla med meg inn). Ja, Crookers i det rosa teltet var sykt fet! Og at Kreml Kebab hadde verdens beste falafel.

Anyways, i år skal jeg jobbe som sponsorrunner, se på Beirut og Lana del Rey, spise elgeburger, og kanskje sjekke ut litteraturscenen for første gang.

Her er noen bilder fra da jeg var på Hove i 2007:
telt






Her er de to eneste bildene jeg har fra Hove 2009. Sånt skjer når man sletter seg fra Facebook uten å gå gjennom bildene først:



Ingen kommentarer: