torsdag 14. juni 2012

Bokfrokost xlv

















ristet brød med paprika og snøfrisk med dill.
ristet brød med paprika og norvegia.
et eple.
vann.
Ulverton av Adam Thorpe.

I dag skal jeg på biblioteket før jobb og låne haugevis av bøker til denne sommeren, det har jeg gledet meg til i mange uker, selv om jeg egentlig ikke skjønner når jeg skal få lest dem. Jeg har meldt meg på sykt mange vakter på jobb og en haug strøjobber. Ikke at det gjør noe, jeg liker jo å jobbe. Jeg kan jo alltids lese på bussen.

3 kommentarer:

Christine Tallulah sa...

den frokosten så HELT fantastisk ut! tror jeg må komme meg på biblioteket snart selv. gleder meg :D

Gråbekka`s Blogger sa...

Kos deg med sommerbok plukkingen:) Håper du får tid å lese litt:) Frokosten så herlig ut:) Ha en fin dag videre!:)

Anonym sa...

Hvilken jobb har du?