onsdag 13. juni 2012

La Granada

I dag fikk jeg La Granada #3 i posten. Litteraturmagasinet som jeg nevnte i sist uke at jeg er med i. Jeg er litt, nei, veldig stolt over selskapet jeg befinner meg i. Når jeg endelig har kommet meg på bakken over fornøydheten skal jeg lese resten av magasinet som ikke er de fire sidene som er mine.

Forøvrig kan jeg si at magasinet er dedikert til Stig Sæterbakken, at det går an å kjøpe det på Tronsmo, og at Geir Gulliksen er med i det, og jeg elsker diktene til Geir Gulliksen. Mathias R. Samuelsen også. Leste hans Utredning om trengsel i april, og der var et dikt om hvordan jeg møtte kjæresten min. Tenk det. Hva man kan komme over når man leser.
kje
 

stige

"Datalagringsdirektivet" heter diktet mitt. I januar totusenogelleve skrev jeg det.



bio

4 kommentarer:

Johanne sa...

Wow, dette er kjempekult, eg må gratulere så supermykje! :D

Maria.. sa...

Oi, så gøy da. Kult å være med i et magasin.

Marte P.S. sa...

Åh, så kult! Gratulerer :) Eg har ikkje høyrt om magasinet før, men no trur eg at eg må sjekke det ut. ( diktet om Ruth med det lange håret var fint! :) )

Kathleen sa...

Takk! Men diktet om Ruths lange hår er faktisk sluttten på 'Datalagringsdirektivet'-diktet. Jeg har bare ett dikt i magasinet.