lørdag 7. juli 2012

Sommerrapport














sommer




Jeg har lagt merke til at det er hipt blant bloggejenter med kjærester å deklamere når de er gressenker. Jeg kan ikke være noe verre, så nå deklamerer jeg også at jeg har vært gressenke denne uka (og er det fortsatt). Jeg har tilbragt den siste uka med jobbing, tolvøres og kirsebær i parken, shoegazekonsert og lesing. Jeg har også spist banan- og sjokoladeiskrem, lånt en haug med bøker på biblioteket (se på bunkene til venstre på øverste bilde), sett en utstilling om oversettelseSørlandets Kunstmuseum, og en dag løp jeg så hardt og mye at jeg nesten spøy etterpå. Fy faen. Og nå skal jeg vaske hele huset før han kommer hjem og legge en vase med blomster på kjøkkenbordet. Det har jeg aldri gjort før. Men dere, jeg kommer aldri til å få alzheimers, jeg som stimulerer hjernen med nye, ukjente ting på den måten!

9 kommentarer:

mildri sa...

JÆVLIG fin skjorte

Kathleen sa...

Aner en viss sarkasme i dette, men jeg liker blå skjorter, jeg. Det er uniformen.

Cecilie sa...

Det så da ikke helt gæærnt ut å være sånn gressenke :) Hvor fælt kan man ha det når man har en SÅNN bunke med bøker! :D Hva har du lånt med deg? (Biblioteket i mitt hjarte!!!)

Anonym sa...

HERREGUD JEG MÅ TIL KRISTIANSAND

Kathleen sa...

Er du i Berlin ennå? Våret er ikke noe å skryte av her da, bortsett fra på torsdag (som er da bildene ble tatt) og i dag. I dag er det innmari fint! Men det er fint å henge i Krs uansett, synes jeg. <3 Ja, kom deg hit!

Cecilie, det er aldri kjipt å være gressenke. Jeg er det stadig vekk. Jeg liker å tilbringe tid på egenhånd. Så mange bøker jeg får lest! Jeg har lånt en haug, en av de er Miraklenes tid, den gleder jeg meg veldig til å lese. Også Strindberg, Thomas Bernhard, Michael Holluquebec...

Johanne sa...

Eg håpar ikkje skjortekommentaren var sarkasme, for eg elska skjorta! Blå skjorter er bra.

Kathleen sa...

Haha, kanskje jeg var skikkelig paranoid da jeg leste den kommentaren. Uansett, elsker blå skjorter!

mildri sa...

(det var PÅ INGEN MÅTE sarkasme.)

sandra sa...

og snart kan du glede deg over å få brev i kassa!