torsdag 18. september 2008

Platespilling og matprat

Topp 5 matting denne uka - til nå:
-Garam masala (jeg hiver det på alt, jeg som før hata indisk mat)
-Sjampinjong (fikk en masse av det fra EA som skulle reise vekk)
-Olivenolje (som om det er noe nytt, alt jeg spiser svømmer i olivenolje og jeg må kjøpe en ny flaske annenhver uke)
-Te (kamillete og grønn te), fordi det er så kaaaaaldt i lufta nå
-Eplemost (som mamma lagde i går) med knust kavring og kanel (tilslørte bondepiker uten krem, vet det)

Ok, tenkte bare det var lenge siden forrige matnytt. Eller, det er jo ikke lenge siden jeg posta bilder fra buffeten på SuperSpeed, men øl er liksom noe helt annet. Dette har jo Sofia og jeg diskutert. Et gjennomsnittsmenneske burde få i seg 2000 - 2500 kalorier hver dag. Vi får i oss så mye kalorier bare på øl hver kveld på noen timer (og no way om jeg spiser så lite som 2500 kalorier på mat hver dag - jeg er jo et matvrak!). Uansett, poenget er: hvorfor ser ikke vi ut som Erna Solberg? Kanskje fordi vi drikker øl som vann, sånn at det funker som vann også? Uhum, bortsett fra at det er mye gøyere!

I dag skal vi derimot ikke drikke så mye øl, for vi skal være gjeste-DJer på en Bird Flu Crew-aften! Sist torsdag:
Sofia: Kan du spille den og den og den?
Ronny: Mm.
Sofia: Kan ikke bare jeg få spille så slipper du å høre på mine ønsker?
Ronny: Ok.

Vi skal spille de tre siste kvarterene. Såååå... ja, kom kom kom!

PS:
Det skal lages film om Facebook.

FilmWebs artikkel

PS 2:
Jeg har jo akkurat spist!

Ingen kommentarer: