mandag 21. juli 2008

Bitteliten oppdatering, mens jeg faktisk er hjemme

Jobbintervju mandag morgen kl.9.

Poolparty med whisky, øl, hjemmebrent, rom pluss pluss pluss søndag natt til mandag, legge seg en elller annen gang i 6-tiden, sove i én time før jeg må ta bussen til motsatt side av byen for å dra på jobbintervjuet.

Jeg har begynt å gå meg tannbørste i veska konstant siden jeg er så mye borte, så ånden min skal det ikke sies noe på.

Ett av spørsmålene jeg fikk var Hva gjør du på fritiden? og det jeg tenker er Drikke!.

Uhum.

Får jeg jobben? Eh, neppe.

Jeg er litt full ennå. Og nå skal jeg sove, for jeg skal jo ut igjen i kveld. Tredje kveld på rad. Og jeg elsker det! Elsker Kristiansand by summertime.

By the way så har jeg fått meg en kattunge! Han heter Jesper og er søøøøøøtest.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå pusekatten din er så søøøt<3