onsdag 1. februar 2012

Vi drar til Mexico, spiser burritos og venter på toget til LA

I El Paso turte vi ikke å gå over til Ciudad Juárez i Mexico, så vi bestemte oss for å dra til Mexico fra San Diego i stedet.


Vi venter på trikken til grensen.
tij

Vi er i Tijuana!
mex

Jeg er veldig fornøyd med å være i Mexico. På ordentlig denne gangen.
link

Amerikanere på vei hjem fra Sverige-tur til Strømstad/Svinesund.

En mann i køen for gående til USA ville gi oss noen meksikanske smykker, men vi bare nei, takk, det er sikkert kokain inni hulrommene.









På kvelden henger vi i Old Town, San Diego. Vi kom oss nemlig tilbake fra Mexico.

Nevnte jeg forresten at i Francesca Lia Blocks Necklace of Kisses, en av yndlingsbøkene mine, bor karakterene Cherokee Bat i San Diego? Hun bor ved stranden og surfer hver morgen sammen med kjæresten sin Raphael Jah-Love, studerer på University of San Diego om dagen og jobber som servitør i Old Town om kvelden.
flb

Elsker skjeletter.
skull
 
mell

Her spiste vi byens beste burritos. Det var over én times ventetid og de lagde lefsene selv bak et vindu av glass.
hjemmelagd


Gasslampedistriktet.
sd


Verdens beste frokost på hotellet. Melon, müsli med yoghurt naturell og blåbær, kaffe og vann.
mm

Når grisene flyr.

LOL.
skilt
me

På Santa Fe Station mens vi venter på toget til Los Angeles.
amtrak


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som ein herleg ferie!

/Ja, eg likte Reprise-manuset! Men det vart litt forvirrande å lese pga. hyppige byte i tid og stad. Men det er vel berre endå ein grunn til å få tak i filmen. Eit stort pluss med boka, var samtala mellom manusforfattarane og Bjarte Breiteig om manuset, skriveprosessen og anna. Interessant.
Og eg vart skikkeleg glad når eg gjennom twitteren din oppdaga at Frode Grytten twitrar!

Anonym sa...

Eg også! Om du har nokre tips om bøker/anna om skriveprosessar, tar eg gjerne imot :)