søndag 6. mars 2011

Når jeg dør...

...skal alt jeg eier testamenteres til Sea Shepherd:

Established in 1977, Sea Shepherd Conservation Society (SSCS) is an international non-profit, marine wildlife conservation organization. Our mission is to end the destruction of habitat and slaughter of wildlife in the world's oceans in order to conserve and protect ecosystems and species.





Sea Shepherd uses innovative direct-action tactics to investigate, document, and take action when necessary to expose and confront illegal activities on the high seas. By safeguarding the biodiversity of our delicately-balanced ocean ecosystems, Sea Shepherd works to ensure their survival for future generations.

Kilde: www.seashepherd.org/

4 kommentarer:

oda celine sa...

da jeg var i barcelona lå den i havn, og man kunne gå ombord hvis man ville.

motionocean sa...

Flott ting å gi det til!

Haruhi sa...

Jeg kan virkelig ikke skjønne at jeg ikke har hørt om dem.

Kathleen sa...

Jeg leste om dem i et magasin for år tilbake, og har tenkt på dem fra tid til annen, men kom spesielt til å tenke på dem igjen nylig da de var avbildet på flere av artiklene om Berserk, som de lette etter da de selv hadde en av båtene sine i Antarktis.