lørdag 15. august 2009

Pytt i panne

Jeg gleda meg dødsmasse til å hente engangskamerabildene jeg hadde til fremkalling, men så viste det seg at veldig mange av bildene jeg husker jeg tok har blitt borte, og å ikke ha på blitz når man skal ha på blitz betyr ikke at bildet bare blir mørkt, men at bildet rett og slett blir helt svart (jeg har ikke fotoskilz whatsoever). Så jeg har ikke så mye å vise. Men noe. Og btw, perioden disse bildene er tatt spenner fra februar i år til for noen dager siden.



Tekster som har noe med disse bildene å gjøre:
Andre engangskamerabilder:

18 kommentarer:

Anonym sa...

jeg brukte albuer og knær og spark og dytting og.. ja, det hjalp i allefall ikke.

finefine bilder. engangskamera er sjarm.

tinekatrine sa...

og jeg ble vist anonym. ehe.

ingeborg sa...

Engangskamera gir skikkelig stilige bilder!:)

Mari sa...

Engangskamera er koseleg! Eg følar dei fangar augeblikket betre enn digitalkamerabilete.

Sv: Eg trur verkeleg ikkje det var sånn då vi var små, og eg skjønar ikkje kvifor det er sånn no. Eg håpar eigentleg det er ein trend som kjem til å gå over, men kven veit? Den har jo vart ganske lenge.

Mathilde sa...

Så stilige bilder! Men du må ha redigert noen dem?

Jeg liker bloggen din forresten, den er veldig søt. :-)

Kathleen sa...

Tusen takk!

Og ja, jeg har redigert bildene, men hvis det er bildene som er gra/røde du sikter til, så var det fordi kameraet (ja, jeg tar bilde av bilder) klikka. Jeg har jo som sagt verken foto- eller redigeringsskillz.

:)

syktsur sa...

ler av at du har holdt kameraet vannrett på alle bilder bortsett fra ett.

Mo9ka sa...

Ehm, ren underholdning i den forstand at en slipper å investere så mye tankerier og tolkninger, og bare kan la seg rive med. Men jo, ganske fæl, og jeg har skrevet så där med hensikt. ,)

Heia engangskamera forresten! Liker bloggen din óg.

Kathrine sa...

Det "øyet" er i Oslo? Jeg har sett det, men husker ikke hvor. Det er en stund siden.

Kathleen sa...

Mo9ka: Takk :)

Kathrine: Ja, det er i oslo. Tok bildet i begynnelsen av juni, tror det er tatt på Grünerløkka.

Anonym sa...

De var ikke så dumme de, da.

Anonym sa...

kult :D eingongskamera <3

h sa...

så fine, spesielt det på stranden.

Kathleen sa...

Det er det EA som har tatt.

Ena sa...

http://bokhandel.komma.no/?p=productsMore&iProduct=5&sName=tekst--foto
høhøhø

Kathleen sa...

Hehe, men det er vel mest sånn for bilde & tekst i aviser. Sakprosa altså?

Renata Dias - Nena sa...

A garota da foto é uma graça *.*

Renata Dias - Nena sa...

Jeg fortalte jenta i bildet er vakkert