søndag 5. juli 2009

Den siste uken:

Immortal Technique, nattbad, mojito, Champagne i isbøtte, Ludacris, strawberry daquiri, La Coka Nostra, Redman & Method Man, lekter, Quart, tropenetter, hvitvin, RZA & Stone Mecca, danse danse danse, strobelys, barfly, klubb, iskrem, beatboxing, ferskenvodka, strand, jordbær, nachspiel, Going in for the kill, cruise i bil, fine kjoler, båt, rom & cola, gourmémiddag, trylletriks, Supreme/MRTN, Vågsbygd Handy, Bob Sinclar, sol, Young Jeezy, piknik i parken, hjemmelagd hylleblomstsaft, kysse, kline, sykle, rapbattle, ananas, Jaa9 & Onkl P, øl, Atmosphere, verandafrokost, verandavors, jakten på den beste falafelen (som Kreml Kebab på Hove hadde, men Sofia og jeg prøver å lage den selv), smile, fnise, le, asfalt, bryggebalansere, Maskinen, gin & tonic, kirsebær, B.O.B., stekt makrell, altfor fete beats, frappucino, gode venner, tørt gress, Robins Hood, Caledonien, løpe, Jägermeistershots.

8 kommentarer:

Sophie sa...

din uke høres skikkelig morsom og hektisk ut. ja, jeg syntes også att det så ut som ormer!

syktsur sa...

du glemte anorexia. lol.

Karin sa...

Å, den som bare hadde hatt ferie! Da skulle jeg lagd en avkryssningsliste av de tingene du har listet opp her, og krysset flittig av for hvert som er gjort!

Og jeg er ikke enig med deg, for av tørr varme blir du ikke våt og ekkel i huden. Tørr varme gjør deg døsig og fin, mye bedre enn svett og ymse. Men godt med litt avbrekk i varmen nå uansett. Syns jeg.

Anonym sa...

I can't read most of this, but I do see Ludacris and he is pretty much my life. I hope this was a list of things you liked.

Kathleen sa...

Sofia: ja, jeg tenkte på den, men tror bare du og jeg hadde ledd av den. Lot også være å skrive 'slåsskamper'.

Mary: I've tried to write a list of things that describe this last week I've had, and Ludacris is in it because I saw him on Thursday (and also I was backstage with him).

syktsur sa...

slåsskamper? har det vært mange av de? husker bare de på lørdag? men uansett, alle ler da av anorexia. og det har tross alt vært en rimelig stor del av uka :p

Kathleen sa...

Det var dritmange slåsskamper i går, og på fredag på Caledonien, og på onsdag da du ikke var der, og forrige helg også (men det tells kanskje ikke).

tiia sa...

Liker den siste uka di!