mandag 29. juni 2009

Ikke akkurat havfruer, men litt

badet to ganger i går






























































Det er så varmt ute at jeg må inn og ta en pause fra hammocken og Yann Martels Historien om Pi (egentlig Life of Pi siden jeg leser den på engelsk), en bok om skilpadder, skipsforlis og Stillehavet, og jeg snubler da tilfeldigvis og merkelig nok over de fine undervannsbildene til Elena Kalis.

PS: legg merke til hvor fascinerende skilpaddeskall er. Ryggraden er en del av skallet (eller skallet er en del av skjelettet, hvis du mener det er mer riktig å si), den går i en bue langs innsiden.

12 kommentarer:

Margrethe sa...

Herlige bilder! Åh. Den boka har jeg også lest for noen år siden, likte den godt!

Regine sa...

Å så fascinerene bilder, spesielt nr 2. fin blogg :)

Arcticanine sa...

Å nydelig bilder!

Kathleen sa...

Ja, jeg vet, bilde nr.2 er favoritten, det er så fiiint!
:)

Margrethe sa...

Kjempe fine bilder, og jeg er enig i at nr. 2 er finest:)

Ane sa...

Nydelige bilder! Selv om nummer to skremte meg litt, fordi jeg brukte noen sekunder på å skjønne hva det faktisk var:P

9cko sa...

SPRØ bilder! Jeg elsker de:D

Lise Mette sa...

elsker de bildene :)

Alveline sa...

Nydelige foto. Fikk lyst å bade eg no:)

Carina sa...

Så fint, så fint!

Silje sa...

Bildene var knallfine! Fantastiske farger!

Du har vært vegan, så spennende. Hvor lenge var du det? Spiste vegansk i et halvt år jeg og for en stund siden.

Kathleen sa...

Silje: Ja, jeg var veganer i ett år, og nå skal jeg prøve å leve vegansk igjen. Kroppen føles så bra og sunn når jeg spiser vegansk, og etter ukesvis med festival og fyll tror jeg det blir fint.

:)