torsdag 1. juli 2021

Blader og bookis

I våres fikk jeg en liten bunke av årets Gymnadenia, og siden det nå er sommer og lesetid tenkte jeg at noen her kanskje kunne tenke seg et eksemplar? Gymnadenia er medlemsbladet til Sigrid Undset-selskapet og tar for seg alt Sigrid Undset. Hva mer kan en ønske seg av et blad? Ikke noe! Hehe. 

Jeg sender bladet mot porto på Vipps (45 kr). Send en e-post til kathleen.rani.hagen[a]gmail.com.

Jeg har forresten fått meg konto på Bookis. Det er ganske lenge siden, men jeg tror ikke jeg har nevnt det her. Jeg selger nemlig en haug med bøker, f.eks. The Girls av Emma Cline, Kjønn og ukjønn: ordhistoriske essay av Kristin Fridtun, og Kinderwhore av Maria Kjos Fonn, og jeg legger stadig ut nye. Kan selvfølgelig slenge med et Gymnadenia hvis noen her som vil ha bladet kjøper noe fra meg derfra. 

En liten bunke Gymnadenia ved siden av
Sigrid Undsets gjenfortelling av sagnet
om Kong Artur og sverdet i steinen. 

Ingen kommentarer: