søndag 11. desember 2011

Post-københavn

1. Sitter på en kafé på Møhlenpris og leser i fanzinen Lun nummer tre om Din nye ven i København og tenker på at jeg gikk forbi denne baren jevnlig i ca. seks uker før jeg besøkte den; gikk forbi den på vei til eller fra Istanbul Café hvor de selger Danmarks beste pizza, eller bakeriet i samme gata som jeg ikke kan huske navnet på, men som er bakeriet vi pleide å kjøpe wienerbrød og så glovarm kaffe at vi måtte blåse på den i et kvarter før vi kunne tenke på å ta en eneste slurk, eller til og fra alle bruktbutikkene i Pisserenna hvor jeg sa jeg skulle kjøpe en snekkerbukse, men aldri gjorde. Vi satte oss på Din nye ven en regntung dag i august og drakk flaskeøl og røykte sigg og jeg hadde på mine høyeste sko og min varmeste kjole (men ikke noe mer). Husker ikke hva vi snakket om, men vi var flere enn vi pleide å være og dørene rant over av folk kledd til Copenhagen Fashion Week.

2.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin video og låt! =)

Anonym sa...

Honourable bye, considerate alternative other :)