fredag 5. august 2011

Regnværssyssel

(Denne tingen har jeg funnet hos Nøve.)

Jeg heter Kathleen Rani Hagen.

Jeg er for øyeblikket forundret over at jeg ikke har latt meg fascinere av Jason før i dag! Det er jo fantastisk!

Jeg er flink til å stå opp tidlig. Faktisk så elsker jeg å stå opp tidlig.

Jeg liker ikke at det finnes flybilletter til 249,-. (Jeg ramlet over denne informasjonen i dag da jeg søkte Kristiansand-Bergen på google.)

Jeg er kjempedårlig til å skjule at jeg er sint/sur/provosert/fornærmet/såret når jeg er noen disse.

Jeg leser blogger om litteratur og bøker, og de med fine tekster og hverdagsbetraktninger.

Jeg liker både regn og sol (akkurat nå regner det og jeg liker lyden av det også).

Jeg synger dagen derpå. Det gjør jeg for å overdøve mitt eget hode når jeg kommer på alt det flaue som skjedde dagen før.

Jeg elsker
reker, loff, sitron og majones.

Jeg ønsker meg et lesebrett!

Jeg er ikke spesielt god til å begrense min iskremspising. 

Jeg snakker ofte med kjæresten min. Så godt som hver dag. 

Jeg er avhengig av iskrem.

Jeg har på meg dongerishorts og en svart genser.

Jeg drikker grønn te hver dag.

Jeg hører rote-/ryddelydene til kjæresten min.

Jeg blir sint på mennesker som ikke har på bilbelte når de er ute i trafikken.

Jeg er redd for maneter når jeg svømmer i sjøen. 

Jeg kan ikke forstå at noen synes det er bedre å ta fly enn tog. Å ta flyet er jo et helvete.

Jeg er pinlig dårlig til å lyve. Derfor lyver jeg sjeldent. Jeg klarer ikke en gang å lyve og si at den frisyren kledde deg. Hvis noen sier har du sett den nye sveisen til Sandra, er den ikke fin?, og jeg ikke liker den, så sier jeg bare hm.

Jeg er oppvokst i
Kristiansand - og det var veldig gøy!

Jeg har nettopp fått meg en ny mobiltelefon etter en uke uten. Sist uke klarte jeg nemlig å slenge en shorts inn i vaskemaskinen, og oppi lomma på den lå mobiltelfonen min. Nå har jeg altså gjort den klisjéen også.

(Nå regner det fortsatt, men jeg skal likevel ut i skogen og gå på tur.)

5 kommentarer:

erleichda sa...

høres ut som du er ganske alright ; )

Valerie sa...

Man tar ikke fly innenfor Norge. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor folk gjør det. Skal man fra Kristiansand til Bergen så tar man tog til Stavanger, og deretter Kystbussen til Bergen. Det er en av de fineste reiserutene jeg vet om, så jeg forstår ikke hvorfor man skal ødelegge det ved å ta fly.

motionocean sa...

fiiiine lista :')

Nøve sa...

Tog er definitivt bedre enn fly! Men jeg liker fly litt også. Og å ha mobiltelefonen i vaskemaskinen er kanskje hakket mindre flaut enn å skylle den ned i do slik jeg gjorde med min forrige. :)

Kathleen sa...

Valerie, jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Den strekningen er vanvittig nydelig. Også kan man spise svele på ferjene. Eventuelt kan man ta Setesdalsekspressen, det er og en nydelig rute. Eller tog KRS- Oslo - Bergen om vinteren. Det er litt av et syn!