søndag 7. august 2011

Fyllesykesyssel

(Denne listen har jeg stjelt fra Myldretid.)

Matvaner

Beste matrett?
Stekt makrell med agurksalat, poteter og en skvett rømme, skalldyr (spesielt reker og kongekrabbeklør), sjømat generelt, gado-gado, ost og kjeks.

Beste dessert?
Iskrem! Og frukt.

Beste drikke?
Smoothies, øl, daquiris, hylleblomstsaft, musserende vin, rom & cola, kakao.

Verste drikke eller matrett?
Omeletter og dårlig rom (f.eks. Bacardi og Captain Morgan fy faen).

Har du smør på brødskiva?
Nei. Jeg har aldri skjønt poenget med det.

Smågodt eller ferdige poser?
Smågodt. Jeg elsker å plukke og mikse!

Beste suppe?

Verdens beste gulrotsuppe.


Favorittis?
Hennig Olsen.

Shoppingvaner



Hvor mye handler du for hver måned?
Femtenhundre - og da er dagligvarer inkludert.

Favorittplagg?
Trenchcoaten. Det er bare å ta den på seg så er jeg fin.

Favorittfarge på klær?

SVART.

Har du flere sko enn klær?
Nei.









Favorittfrisyre:
Fletter. Ikke at jeg ofte blir sett med det, jeg vet ikke hvordan man lager fletter. Jeg vet ikke hvordan man setter opp håret i det hele tatt.

Kilde
Beste mønster:
Ensfarget.

Beste tilbehør:
Et smil/godt humør. (Ok, det var skikkelig glad-kristent sagt, men det er sant.)

Undertøy?
Skal selvfølgelig være svart det også. Helt siden jeg så 10 Things I Hate About You da jeg var tretten, lol.

Arbeid, utdannelse

Jobber eller studerer du?
Jeg studerer og skriver.

Hva vil du bli?
Forfatter, skribent.

Trives du med jobben/utdannelsen din?
Elsker det!

Er lønnen det viktigste?
Absolutt ikke.

Blanda drops


Har du barn?

Nei. Aldri.

Er utroskap greit?
Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Elsker du noen?
Ja.

Betyr familien din mye for deg?
Ja.

Hvor drar du helst på ferie?
På hyttetur. Eller ut i naturen.

Beste klima?
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.

Hjemmefest eller ut på byen?

Ut på byen, det skjer mye mer uventet og jeg treffer flere nye folk.

3 kommentarer:

missM (Hverdagseventyr) sa...

Morsomt å lese slike svar:) Men jeg lurer på, hva er god rom? Min favoritt fant jeg i Australia, Bundaberg. Men det er umulig å oppdrive andre steder en akkurat der.

Kathleen sa...

Havana Club er god, og den finns jo overalt. Min favoritt er Matusalem 15 år gammel (og den MÅ drikkes bar, alt annet er en fornærmelse). Det tror jeg er den dyreste de har på polet. Det var i hvertfall det en stund. Stroh liker jeg også, den er jo sykt sterk da. Bundaberg kjenner jeg ikke til (sikkert fordi jeg ikke har vært i Australia).

maren sa...

ah, skjønner. så spennende! masse lykke til.

jeg skriver hele tiden. er som om jeg må, blir gal om jeg ikke får skrive.
jeg har veeeldig lyst til å gi ut noe etterhvert, men for tiden går jeg bare på vgs så har hele livet foran meg. heh. :)