fredag 15. oktober 2010

Moteblogging #3: Termodress

Det finnes bare én onepiece som gjelder, og det er termodressen! Og tro det eller ei, men jeg eier en og ikke nok med det, så elsker jeg den også. Skulle nesten ønske jeg var bonde og kjørte traktor, så kunne jeg gått med termodress hver dag hele vinteren! Den er så sykt god og varm; jeg er helt sikker på at man kan være naken inni uten å fryse. Så varm er den!

Lurer dere kanskje på hvorfor jeg er i besittelse av en? Jo, en gang i tiden hadde jeg hest og det var så kaldt i stallen (og på ridetur i snøen) at jeg bare måtte ha en termodress. Det var ok, for der hadde alle termodress. Nå venter jeg bare på at termodress skal bli den nye hiten. Jeg har nemlig bare brukt den én gang etter min hesteperiode, og det var da vi seilte fra Bergen til Kirkwall, Orknøyene (og tilbake). Og her ser dere det:

2 kommentarer:

dypvannsfisk sa...

Ser ikke ut som du var alene om å bruke termodress der heller, da.

Kathleen sa...

Nei, jeg har aldri brukt den alene, derfor bare den ene gangen siden stallen. (Forøvrig er hun andre som bruker termodress på bilde fra en gård med sauer i Trønderland.)