mandag 4. august 2008

Tittel og bilder

Jeg har nå funnet ut tittel på boken min og jeg har printet den ut. Halvannen linjeavstand og skriftstørrelse 12, for det er det Aschehoug vil ha. Alt jeg trenger for å sende den er en konvolutt stor nok for hele manuskriptet, og porto. Det skal fikses når jeg drar ned til byen senere i dag, samtidig som jeg skal på JobZone og andre bemanningsbyråer for å mase meg til en jobb. For Kiwi har jeg forståelig nok ikke fått høre noe mer fra.




Andre ting som skjedde i helgen: jeg tok bilder av Sofia som tok bilder i Kvadraturen, jeg drakk masse øl uten å bli full (håper det bare var en engangsgreie, for hvis ikke kommer det til å bli dyyyyrt), jeg kom meg meg ikke hjem fra nach til sent på dag (øh, det er jo blitt en vane på lik linje som å pusse tennene), jeg lagde masse mat (det har jeg ikke gjort på en stund siden jeg nesten aldri er hjemme lenge nok om gangen), jeg bakte Foccacia-brød og jeg har endelig somlet meg til å legge bilder fra kameraet til pc'en. Så her er noen bilder fra Roskilde og København:


Og disse bildene har Julie tatt, jeg synes de var fine:


Ingen kommentarer: