mandag 26. mai 2014

En igjen


















katt

I dag hadde jeg skriftlig biologieksamen og etterpå feiret jeg at det gikk bra med å gå omvei hjem gjennom skogen i solsteika (skulle hatt på shorts istedenfor jeans), spise en is ute i hammocken og fylle lesebrettet med E-bøker. Billetter til Svanejøen på Den norske opera & ballett har jeg også kjøpt. Nå er det bare én eksamen igjen, og den er på fredag. Jeg har vært godt forberedt lenge allerede, nå vil jeg bare at den skal være over. Føler at jeg har ventet lenge nok på den allerede og at jeg er i et limboland hvor jeg bare venter og venter. Litt som Vladimir og Estragon. Våkner opp om natta med kaldsvette fordi jeg har mareritt. Mareritt om at batteriene på kalkulatoren kommer til å dø ut midt under eksamen og jeg har glemt å ta med nye. Virkelig et skrekkens scenario.

1 kommentar:

Tine sa...

Høres ut som du har stålkontroll :) Sov godt og nyt limbo, etter eksamen er det sikkert andre utfordringer som gjelder :) Lykke til!