lørdag 4. august 2012

Sommerrapport 4




















Siden sist har det blitt august og snart er sommerferien over. Jeg har spist burger på Café Generalen i Ravnedalen (anbefales!) og drukket smoothie av bærene i hagen (røde stikkelsbær, gule stikkelsbær, gule rips, røde rips, jordbær, markjordbær, bringebærsolbær og bjørnebær). Jeg har vært og bada i Baneheia flere ganger, lest Carl Barks og fått bikiniskille (!). Jeg har også fått meg en sykkel og den innviet jeg i livet ved å sykle meg noen mil tur/retur Høllen i Søgne (hvor jeg forøvrig opplevde at en mor leste Carl Barks høyt for barna sine på stranda, og det var noe jeg selv nylig hadde lest, så jeg lå der og visste alt hva Skrue skulle si). Jeg har også vært på enda to festivaler, Måkeskrik-festivalenOdderøya (bildene over her er forøvrig også fra Odderøya, men tatt tidligere i sommer av Ena da vi spiste opp markjordbærene på hele øya) og Skvuppfestivalen. Spilt ukulele har jeg også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kult det på stranda! Merkelege samantreff er fine. (sist eg høyrde noko bli lest høgt, var ei mor som las eventyr (eller, det veit eg jo ikkje. illustrert barnelitteratur, av eit eller anna slag) på tysk for ungane sine ein dag det regna litt meir enn ønskjeleg for teltturistar.)

Synne sa...

Sykkel, smoothie og Carl Barks høres ganske optimalt ut!