onsdag 11. august 2010

Sorry mac


Jeg har ikke skrevet noe fornuftig her på bloggen i august, og jeg tenkte jeg skulle skrive noe nå, men det har jeg prøvd på en stund nå, og jeg har slettet alt. Jeg begynte på en tekst om Sverige, men slo det fra meg fordi jeg ennå ikke har vært i Malmø mens jeg har vært her i København (for jeg har vært der før, men det er lenge siden), jeg tror kanskje jeg kommer til å ha mer å si om det emnet når jeg har summet meg til Malmø, hvilket er planen, men ikke før Malmöfestivalen. Jeg begynte også på en tekst om litteratur, for neste uke er det Lousiana Literature og jeg tenkte jeg hadde noe å si om den, men jeg hadde ikke nok til å skrive noe bra nok om det, dessuten holder jeg på med Sara Stridsbergs Drömfakulteten, hvilket er noe jeg holdt på å dra inn i teksten, hun kommer nemlig på festivalen; saken er bare det at jeg begynte på den i går og antagelig har mer å si om den når jeg har kommet betydelig lengre inn i boka. Så prøvde jeg meg på en tekst om hvorfor bloggen ser annerledes ut, og om at jeg ikke er noen seriøs blogger, så selv om jeg ikke er fornøyd med layouten gidder jeg ikke å ta meg tid til å fikse mer på den nå. Jeg vil nemlig mye heller gå i alle antikvariatene og bruktbutikkene vi gikk forbi i går, men ikke kunne gå inn i fordi det var etter stengetid. Jeg skrev også noe om at jeg atter en gang er på jobbmarkedet, at cv-en min er mye bedre enn for ett år siden, men jeg droppet det fordi det er et kjedelig emne, og så tenkte jeg en smule på å nevne Copenhagen Fashion Week, for den begynner i dag, men også den har jo faktisk ikke skjedd ennå, så jeg venter heller til ting har skjedd. Eller så funker ikke alltid det heller, for jeg begynte å skrive om RAW som var nå i helga og mengden gin & tonic og hylleblomstcider og mengden dubstep og funky house, men det slettet jeg også. Også prøvde jeg meg på en liste over fine ting, enda en altså, men jeg kom ikke lengre enn til at myntesaft er godt, dessuten kan jeg ikke ha to lister på så kort tid, så jeg beklager, jeg klarer ikke så skrive noe akkurat nå, dere får vente litt til.

1 kommentar:

Isabel sa...

Har litt av samme problemet :p