torsdag 28. august 2008

Enveisbillett til Danmark

I morgen tar Sofia og jeg ryggsekken på og drar til Hirtshals, Danmark - med enveisbillett. Derfra skal vi haike ned til København, og vi aner ikke når vi drar hjem. Sofia har jo slutta i jobben og jeg har ennå ikke fått meg en, so why not? Det er bare pengene det står på, penger vi fra før av har veldig lite av... kanskje vi havner i Hamburg som prostituerte. Neida, vi er nok hjemme før Punktfestivalen, vi skal jo se Brian Eno!

Og for å få litt bedre samvittighet (som om jeg noensinne har dårlig samvittighet når det gjelder sånt :-P ) kan jeg si at dette er en tverrfaglig studietur for å få en bra start på fagene jeg meldte meg opp i sist uke: sosialkunnskap (f.eks. er folk så hyggelige at de gidder å ta opp haikere?), gym (danse på utesteder, jaaa) og engelsk (vi må sikkert prate litt engelsk av og til, dansk er jo ikke alltid like lett). Se der har vi det, ja.

Å, jeg gleder meg dødsmasse! :-D

Ingen kommentarer: