søndag 10. august 2008

"Drømmejobber"

I dag har jeg søkt på tre jobber jeg virkelig vil ha. Jeg har reskrevet CV-en, den er mye finere og fyldigere nå. Jeg har blitt flink til å skryte av meg selv, og jeg har skrevet dritseriøse jobbsøknader. For jeg vil virkelig ha en av disse jobbene. Det dreier seg om:

Jobb i bokbutikk: Hallo, jeg elsker litteratur! Jeg plaprer gjerne i timesvis om bøker, jeg leser bøker heeeele tiden, jeg ville elsket å jobbe der!

Jobb på gartneri: Jeg jobbet på gartneri en gang det var OD-dag, og jeg likte det. Fint å bevege seg, og jeg har masse å si om grønnsaksplanter, krydder, urter, ja, alle spiselig planter.

Jobb på restaurantkjøkken: Som kjøkkenassistent. Perfekt for meg! Kanskje jeg ikke vet så veldig mye, men jeg er oppriktig interessert i å lære MASSE. Jeg vil jo starte veganer-restaurant, får jeg en jobb som dette først er jeg jo faktisk på vei! Jeg vil vite alt om gryter, kniver, panner osv. Pliiiiiiiz la meg få jobb her! Denne jobben er så perfekt at jeg nesten ville betalt for å få jobbe der!

Jeg krysser fingrene og jeg lover, lover, lover at om noen av de ansvarlige for disse jobbene ringer meg for jobbintervju, skal jeg dukke opp fresh fresh fresh.

4 kommentarer:

Anonym sa...

søk jobb på folkebiblioteket hehmoaha

Kathleen sa...

Jeg så at de ville ha bibliotekarer der, ja, men det skal faktisk universitetsutdannelse for å få lov til å bli det.

dj_friksol sa...

Ja, jeg vet, men den kommer ikke på dvd før i september, så da blir det bare tu et moi. Lykke teh meh jobban! Måtte du ikke ha noen utdannelse for å søke som kjøkkenassistent?

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.