mandag 16. desember 2013

Årssummering 2013: April

I april leste jeg masse av Helene Uri og jeg dro på Litteraturhuset i Bergen for å se Kjersti Annesdatter Skomsvold. Jeg fikk verdens første norske nummer av Granta i posten og fikk tilbake troen på norske noveller. 

Månedens beste bok: Sommerboken av Tove Jansson.
Månedens kjipeste bok: Metro 2033 av Dmitri Glukovskij.


På hytta i påsken fant vi et skjelett. Min indre greker ville at det skulle være fra en satyr. Mitt rasjonelle jeg gjetter på et veldig ungt rådyr.
aremark

Hang opp et postkort av en av mine åndsfrender. Alt det Pippi har vil jeg også ha. Fullstendig frihet og egen villa med hest i hagen. Å gjøre akkurat som jeg vil. Det er ikke rart jeg har blitt som jeg har blitt så mange Astrid Lindgren-bøker jeg leste da jeg vokste opp.
pippi

Det var en fin vår i Bergen i 2013. Regna jo nesten ikke no'. Jeg var masse oppe på Fløyen. 
fjell

Begeistret meg for Granta.
havregrøt

Fortsatte med å ta bilder av ting jeg leste. Her må det være fra en essaysamling av Arild Linneberg. 

Ingen kommentarer: