tirsdag 23. januar 2018

Slippfest

Neste uke, onsdag kveld klokken 19, skal jeg ha slippfest for Grunnleggende plantediversitet på Ås stasjon. Det blir en innledning av botaniker Charlotte Sletten Bjorå fra UiO, opplesninger, boksalg og bar. Kom, kom!

Om det er slik at du bor i Oslo og tenker at Ås er langt unna: Ås er bare en 25 minutter lang togtur fra Oslo S, det er kortere enn å ta t-banen fra Mortensrud til Oslo S, eller kortere enn å ta trikken fra Jernbanetorget til Vigelandsparken. Ingen grunn til å holde seg hjemme med andre ord, Ås er ikke langt unna.

Velkommen!

Her er arrangementet på Facebook: https://www.facebook.com/events/1683658661692159/

4 kommentarer:

Hanne sa...

Åååå, skulle så gjerne vært der! Lykke til :-)
Pludrehanneklem

Kathleen sa...

Takk!

Sara sa...

Helt siden du annonserte at du skulle utgi en roman har jeg prøvd å komme opp med en måte å gratulere deg på - men, hittil har jeg ikke kommet på noe, så får gjøre det enkelt; gratulerer! Har lest bloggen din lenge, og for meg er hele bloggen høy nok kvalitet til å bli innbundet. Men det blir så kult å skulle lese deg mellom to permer! Kanskje boka inspirerer meg til å ta BOT100 også.. Vært på vippepinnen i hele januar om jeg skal ta BOT100 og ECOL100 (har nok studiepoeng fra høsten, så trenger bare FYS og KJM). Er så merkelig å plutselig se deg på NMBU (ikke for å høre merkelig ut). Vil også si at du er en person som inspirerte meg da jeg gikk på videregående til å begynne å jobbe mer seriøst med studiene - i første klasse på videregående strøk jeg nesten i matte - og nå fikk jeg A i math100 ! Så vil bare takke deg for det, og ellers si lykke til med slippfesten.

Kathleen sa...

Tusen hjertelig takk for det! Og det er veldig hyggelig å høre at jeg inspirerte deg til å jobbe med studiene - det er mulig jeg har skrevet på bloggen tidligere at også jeg snublet meg gjennom matematikken på videregående (egentlig det meste, for å si det sånn, også norsk som jeg ikke klarte å fullføre før jeg ble privatist senere).

Gratulerer med A! Og lykke til med FYS og KJM :) Hvis du skal velge ett av fagene BOT100 eller ECOL100, så anbefaler jeg BOT100! Det er så fint, det faget, et av de beste fagene jeg har tatt ved universitetet, med veldig mange hyggelige hjelpelærere.