onsdag 25. juni 2008

Bak lås og slå...

...skulle jeg ønske klærne mine var. For nå som jeg trodde at alle klærne mine var rene og at jeg slapp å vaske mer, fant jeg ut at søstera mi har tatt med seg en god del av klærne mine på Hove (enda jeg sa spesifikt sa at jeg måtte ha dem selv, siden jeg skulle pakke til Roskilde). Satan. Det betyr at jeg ikke får pakket før hun kommer hjem, og etter at jeg får vasket klærne hun har lånt. For jeg vet at hun kommer til å si "Jaaaa, jeg skal gjøre det!", som betyr at hun ikke kommer til å gjøre det før én uke, og det går jo ikke, for jeg drar på fredag. Hater henne akkurat nå, er så sur at jeg har lagt en svær rull med gaffateip foran døra inn på rommet mitt med den tanken at jeg har tenkt til å teipe igjen døra rett før jeg drar. Jeg vet at det er like effektivt som hengelås på et telt, men herregud, hun bør ta hintet!

Jaja, ellers har jeg spist en laaaang, god frokost i dag, med banansmoothie, kaffe, sitron-bringebær-sesamfrø-frokostmuffin og gulrot-rosin-frokostmuffins som jeg bakte i går. Mm-m. Og nå er det ikke lenge til langveisfrabesøket mitt kommer, bare om et par timer. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: